MUSIC LOTEK
zobacz
Pacześ Show
TOP OF THE TOP Sopot Festival 2021
FRYDERYK 2020 - NAGRODY MUZYCZNE I FESTIWAL
TOP OF THE TOP SOPOT FESTIVAL 2019
SOPOCKA NOC KABARETU
STAND-UP COMEDY FEST
FRYDERYK - NAGRODY MUZYCZNE I FESTIWAL
Music Lotek to jedyny w swoim rodzaju komediowy teleturniej muzyczny prowadzony przez popularnego stand-upera – Łukasza „Lotka” Lodkowskiego.
W każdym odcinku dwie 3-osobowe drużyny zmierzą się w zabawnych i nieprzewidywalnych konkurencjach z zakresu wiedzy o muzyce i umiejętności wokalnych. Teleturniej będzie się składał z rund: wiedzowej, rozpoznawania utworów oraz śpiewania karaoke. Jednak nie o wiedzę czy o umiejętności tu chodzi, lecz o dobrą zabawę!
Do udziału w programie poszukiwane są pełnoletnie osoby z dużym poczuciem humoru, dystansem do siebie, interesujące się muzyką i lubiące śpiewać.
Zapraszamy do zgłoszeń całe drużyny – rodziny, przyjaciół, kolegów z pracy.
Organizatorzy gwarantują fantastyczną zabawę i zaskakujące nagrody.
Nagrania programu odbędą się w Warszawie.
ZGŁOSZENIA: https://forms.gle/73VgiMKf3ZxWTdM89
Więcej informacji: biuro@festivalgroup.pl
"12 Ławek" to teatralny projekt hip-hopowy, spektakl nowatorski, pełen zaskakujących pomysłów, z ciekawą scenografią, pełen świeżości, naładowany energią młodych ludzi.
Fragmenty Recenzji Katarzyny Gruszczyńskiej w Głosie Wybrzeża:
«Bitwą (na wesoło) tancerzy z publicznością na poduszki i owacjami na stojąco zakończył się spektakl w duchu hiphopowym pt. "12 ławek" w reżyserii Jarosława Stańka. "12 ławek" zaraża swoją energią, mimo że mówi również o poważnych kwestiach, wartościach, takich jak wydawałoby się średnio "trendy" patriotyzm.
Zobaczyliśmy 12 scen. Każda poświęcona innej wartości. Młodzi tancerze uliczni tańczyli o miłości, rodzinie, dumie, jedzeniu (!), i wreszcie Polsce. Dominował breakdance. Mężczyźni wykonywali ewolucje, które wydawały się niemożliwe, włącznie z tańczeniem na głowie. Publiczność żywo reagowała, nagradzając ich brawami. Na scenie wystąpili artyści hiphopowi, m.in. Numer Raz i DJ Kostek, trójmiejski skład Analogia. Pozostali artyści tacy jak Marika, TEDE, O.S.T.R. czy Sistars "przekazali" swoje utwory do wykorzystania. Świadczy to również o ich szacunku do Jarosława Stańka, reżysera. W końcu to pierwszy historyczny mistrz Polski breakdance, od 1984 roku związany z kulturą hiphopową. Staniek poprzez "12 ławek" chciał przełamać stereotyp (...) "
Festival Group
ul. Juranda ze Spychowa 34e/4
03-257 Warszawa
e-mail: biuro@festivalgroup.pl
tel.: +48 660 777 572
Beneficjent, FESTIVAL GROUP Sp. z o.o. realizuje projekt pn.
„Wdrożenie na rynek innowacyjnej technologii aktywnej komunikacji z widzem podczas wyświetlania programów w telewizji internetowej.”
w ramach poddziałania 3.2.1 Badania na Rynek Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014- 2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Cele projektu:
Celem projektu jest wzrost konkurencyjności Spółki poprzez wprowadzenie na rynek innowacyjnej usługi rejestracji, transmisji live i/lub retransmisji online przy wykorzystaniu Systemu Telewizji Interaktywnej. Cel będzie osiągnięty dzięki wdrożeniu wyników prac B+R, na podstawie której opracowano autorską technologię komunikacji z widzem
Planowane efekty projektu:
- stworzenie nowatorskiego sposobu dystrybucji treści dedykowanych różnym grupom społecznym i wiekowym, z funkcjonalnością ich interaktywnego udziału w przekazach tej treści,
- rozszerzenie działalności gospodarczej w kierunku świadczenia usług rejestracji, transmisji live i/lub retransmisji online z zastosowaniem nowej technologii,
- zaprezentowanie oferty usługowej, która pozwoli na inteligentne strumieniowanie treści i dostarczanie ich w czasie rzeczywistym,
- realny wpływ na technologiczny przełom w rozwoju branży mediów i telekomunikacji (cyfryzacja telewizji, rozwój telewizji internetowej, wyspecjalizowanie się sektora zajmującego się opracowaniem treści dedykowanych tylko odbiorcom internetowym.)
- pozytywne oddziaływanie na potrzebę budowania szerokopasmowego Internetu, który będzie szybszy, bardziej dostępny i stabilny.
- wpływ na zapotrzebowanie oraz wzrost sprzedaży Smart TV, laptopów, smartfonów, tabletów a także mobilizacja dla ich producentów do rozwoju i udoskonalania technologii tego rodzaju sprzętu.
- rozwój branży reklamowej w telewizji internetowej (reklamy będą spersonalizowane, jednocześnie tańsze i dostępne dla małych firm, a przy tym dostępne na rynku lokalnym, ale globalnie).
Wartość projektu 35 055 000,00 PLN
Wkład Funduszy Europejskich : 19 897 500,00 PLN